دکتر آرش خجسته

انتخاب دکتر آرش خجسته در گروه دانشمندان ۲ درصد برتر دنیا

دکتر آرش خجسته

در مراسم تقدیر از دانشمندان دو درصد برتر جهان که امروز مورخ ۱۹ اسفندماه ۱۳۹۹ با حضور دکتر علیرضا زالی «رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی» برگزار گردید از دکتر آرش خجسته «و جمعی از سایر اساتید دانشگاه بعنوان دو درصد دانشمند برتر جهان تقدیر بعمل آمد.
دکتر آرش خجسته – با H-index : 25 دارای مدرک دکترای دندانپزشکی از دانشگاه تهران، دکترای تخصصی جراحی فک و صورت از دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی، دکترای تخصصی مهندسی بافت و فلوشیپ شکاف و ناهنجاریهای فکی از از بلژیک بوده و در حال حاضر عضو هیئت علمی دانشکده دندانپزشکی، استاد تمام گروه جراحی دهان، فک و صورت دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی ، رئیس مرکز تحقیقات دانپزشکی می باشد.
لازم به ذکر است این ارزیابی توسط یک تیم تحقیقاتی از دانشگاه استنفورد صورت گرفته و نتایج آن اخیراً در نشریه Plos Biology منتشر شده است. این رده‌بندی مبتنی بر دیتابیس پژوهشی یکصد هزار دانشمند بوده است و ارزیابی و انتخاب این دانشمندان براساس شاخص کامپوزیت C و معیارهای شش گانه Total citation، H-index، Coauthorship-adjusted H-index، Total citation to single authored papers،Total citation to single+first authored papers و Total citation to single+first+last authored papers می باشد.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *